1. Ingen Returrätt för Livsmedel

På Mat Kassan strävar vi efter att leverera färska och högkvalitativa livsmedel till våra kunder. Enligt svensk lag (Distansavtalslagen 2005:59, 2 kap. 11 §) gäller ingen ångerrätt för livsmedel, färskvaror och andra produkter med begränsad hållbarhet. Detta innebär att vi tyvärr inte kan ta emot returer eller byten av våra produkter efter att de har skickats.

2. Kvalitetsgaranti

Vi tar kvalitet och kundnöjdhet på största allvar. Om du har mottagit en vara som är skadad, defekt eller felaktig, vänligen kontakta vår kundtjänst inom 24 timmar från mottagandet av varan på:

📧 E-post: info@matkassan.se
📞 Telefon: (+46) 790-3737-38

För snabb hantering av ditt ärende, vänligen inkludera följande information i ditt meddelande:

  • Ordernummer
  • Bild på den skadade eller felaktiga varan
  • Kort beskrivning av problemet

Vi kommer att bedöma situationen och erbjuda en lösning, som kan inkludera återbetalning eller ersättningsprodukt i vissa fall.

3. Felaktig Leveransadress eller Outlöst Paket

Det är kundens ansvar att ange korrekt leveransadress vid beställning. Om en beställning returneras till oss på grund av felaktig adress eller att paketet inte hämtats ut från ombudet i tid, kan extra avgifter tillkomma för ny frakt.

4. Kontakta Oss

Om du har några frågor angående vår returpolicy, tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst. Vi finns här för att hjälpa dig!

📧 E-post: info@matkassan.se
📞 Telefon: (+46) 790-3737-38