Färsk Çarlı Paprika 400GR

Çarlı paprika är en typ av mild, grön paprika som ofta är lång och smal, liknande en sivri paprika men vanligtvis mildare. Den är populär i det turkiska köket och uppskattas för sin friska smak och krispiga konsistens. Çarlı paprika är utmärkt att steka, grilla, använda i sallader eller som ett fräscht tilltugg. Den behåller sin form väl vid tillagning.

23,95 krST

0 People watching this product now!

Ingredienser:
100% färsk Çarlı paprika (Capsicum annuum).

Allergener:
Paprika är generellt sett inte en vanlig allergen. Som med alla livsmedel kan enskilda individer dock uppleva överkänslighet, även om det är sällsynt.

Näringsvärde per 100g (ungefärliga värden för rå paprika):
Eftersom Çarlı paprika liknar grön paprika näringsmässigt, används typiska värden för paprika:

Energi: 84 kJ / 20 kcal

Fett: 0,2 g

varav mättat fett: 0 g

Kolhydrater: 4,6 g

varav sockerarter: 2,4 g

Fiber: 1,7 g

Protein: 0,9 g

Salt: 0,003 g (mycket låg)

Vitamin C: 80,4 mg (100% av DRI)

Vitamin B6: 0,224 mg (16% av DRI)

Folat: 10 µg (5% av DRI)

Kalium: 175 mg (9% av DRI)

Övrig information:
Çarlı paprika förvaras bäst i kylskåp, gärna i grönsakslådan. Den håller sig fräsch i upp till 1-2 veckor. Undvik att förvara den nära frukter som avger etylen (t.ex. äpplen och bananer), då det kan påskynda mognaden.

0 reviews
0
0
0
0
0

Recensioner

Clear filters

Det finns inga recensioner än.

Endast inloggade kunder som har köpt denna produkt får lämna en recension.

🚚 Frakt & Leverans. . Vi levererar till hela Örebro inom 24 timmar! Beställ idag och få dina varor snabbt, säkert och bekvämt direkt till dörren. Har du några frågor om leverans? Tveka inte att kontakta oss!

Online Sports Nutrition and Natural Dietetics.

Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required. It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.

The villagers are out there with a vengeance to get that Frankenstein

You made all the required mock ups for commissioned layout, got all the approvals, built a tested code base or had them built, you decided on a content management system, got a license for it or adapted:

  • The toppings you may chose for that TV dinner pizza slice when you forgot to shop for foods, the paint you may slap on your face to impress the new boss is your business.
  • But what about your daily bread? Design comps, layouts, wireframes—will your clients accept that you go about things the facile way?
  • Authorities in our business will tell in no uncertain terms that Lorem Ipsum is that huge, huge no no to forswear forever.
  • Not so fast, I'd say, there are some redeeming factors in favor of greeking text, as its use is merely the symptom of a worse problem to take into consideration.
  • Websites in professional use templating systems.
  • Commercial publishing platforms and content management systems ensure that you can show different text, different data using the same template.
  • When it's about controlling hundreds of articles, product pages for web shops, or user profiles in social networks, all of them potentially with different sizes, formats, rules for differing elements things can break, designs agreed upon can have unintended consequences and look much different than expected.

This is quite a problem to solve, but just doing without greeking text won't fix it. Using test items of real content and data in designs will help, but there's no guarantee that every oddity will be found and corrected. Do you want to be sure? Then a prototype or beta site with real content published from the real CMS is needed—but you’re not going that far until you go through an initial design cycle.